La final!

Nu är biljetten bokad till Helsingborg. Den 5 september kl 22.35 landar jag i Ängelholm. Det känns bra! Men ja, samtidigt tråkigt.. Det är bara så typisk! Men allt händer ju av en anledning, right? Så om det är meningen att jag ska upp igen så blir det så. Det är jobbigt bara när man ser allt som ett tecken. Men vi fick lägenheten som Emelie var och kollade på :) En 3:a på 67 kvm, med en hyra på 4800 kr. Helt OK! ;) Jag är bara så lycklig över att få ett rum där jag kan samla alla mina saker i. Fast inflyttningen är inte förens 1 november. Så vart vi ska bo i 1 månad blir ett äventyr.. Eventuellt så kunde vi få bo hos Elin eller Mahsa enligt Emelie. Men kanske blir att jag åker upp och bor här i 1 månad.. Vi får se :)
 
Jag är förväntansfull, spänd! Det här blir bra (:



ÅHH!
"why did you have to be so cute.. it´s imposible to ignore you.." 

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0