"Men baby, om det ändå var så enkelt.."

.. Ont i magen, orolig, nervös, spänd. Jag vet inte riktigt vad jag känner eller tycker just nu. Jag måste börja fokusera på mitt mål. Jag lovade mig själv, oavsett. Ska jag bara skita i det här, kanske är det bäst? Inget slutar ju egentligen lyckligt.. Men jag vill ju inte gå igenom livet tänkandes så heller.. Eller ska jag löpa linan ut? Vet inte om jag är redo att sätta hjärtat på spel igen.. Men samtidigt känns det så bra och känna såhär, jag älskar den här känslan. Och jag är bara glad att jag fortfarande kan känna såhär.

it´s haaaard. Jag flyttar snart. Hjälp.



Polen-resan var underbar btw, my family is the best! Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0