Tar ett djuuupt andetag.

Ibland kan jag skratta lite åt hur mina blogginlägg ser ut, man kan verkligen se hur allt är som en bergochdalbana om man kikar på dom. Ena stunden skriver jag som om jag var starkast i världen, och sen andra inlägget så är jag minst på hela jorden. Men ja, idag är jag stark! Idag är jag glad att jag är singel.
Har tänk lite, och tror att det enda förhållandet som kan bli helt perfekt, är det förhållandet man har med sig själv. Andra förhållanden kommer och går. Det är förhållandet med mig själv som jag ska jobba på. Det är där jag ska lägga min energi!

Om två dagar är jag ledig i en heeel vecka! :) Tror du jag längtar eller? Den helgen ska jag bannemig hitta på något roligt. Ska försöka gå ner dom kilona jag gick upp i helsingborg också. Yogamattan och hopprepet har ju kommit nu så det är ju bara att sätta igång (blä!). Igår kväll bjöd jag pappa och Eva på middag hemma hos dom :) Lagade kycklinggryta med curry och vitlök med massa goda grönsaker i! Till efterrätt blev det glass med chokladkaka. Det verkade som att det gick hem :) Det var kul och leka kock! Åkte hem vid 23 någongång.. Och måste säga att det är något mystiskt och mysigt med sommarnätter.. Får alltid en sån där "skönkonstig" känsla i magen.



/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0