I en luftbubbla..

..bor jag just nu. I en bubbla som består av massa tankar och funderingar som jag inte kan sortera eller få grepp på. I ena stunden är det som att jag flyger i det blå bland alla stora vita moln, och i andra sekunden är det som att jag kommer på att jag faktiskt inte kan flyga och faller rätt ner med en smäll mot hård asfalt. Upp och ner, upp och ner. FÖRVIRRING! 

I augusti flyttar jag förhoppningsvis ner till helsingborg, hoppas hoppas! Tror att en nystart kan vara som en kall cola i supervarmt väder, helt enkelt uppfriskande! Vissa människor kommer vara svåra att lämna, men jag är säker på att allt sånt där löser sig. Jag flyttar ju trots allt inom Sveriges gränser (; Har iaf sökt en massa jobb neråt, så hoppas jag får något napp.. 

Jag är verkligen hemsk på att uppdatera, och kände egentligen inte för och skriva något nu heller, men gav det iaf ett försök, även om det blev lite kort..
 


ÅH, juste! Vi var i helsingborg förra veckan. Jag, Amanda och Pillan och hälsade på Emelie. DET VAR AAAAWEESOOOME! :D Helt klart en vecka och minnas, mina dagar som Pimp! (;

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0