Torsdagsmys

Usch, vilket hemskt väder det är, blir så oerhört trött av det. Även fast jag egentligen inte gjort något. Tror jag är en vädermänniska, eller vad man kallar det. Jämt när det här såhär gråmulet så får jag sånt tryck och spänningar i huvudet. Det är liksom inte huvudvärk, utan ja.. som att någon sitter och pressar ihop mitt huvud.

Sitter hos Pillan, vi har torsdagsmys :) Jobbade ihop idag också, alltid skönt och jobba med syrran!

Köttbullesallad med tzatsiki!
+ sommarvin (ett måste)

Det lagade vi ihop, riktigt gott faktiskt! Speciellt med sommarvin till ;)

Vi har precis ätit färdigt och nu sitter vi med våra vinglas och kikar på tv. Snart blir det ost, kex och salami också :) Måste ju få unna sig ibland, trots att det bara är en Torsdag (;

En mindre rolig nyhet är att sen helsingborg så har jag lagt på +4 kilo! Helt sjukt. Känns inte alls bra.. Så egentligen borde jag kanske ta det lugnt med det där och "unna mig", men fasen, det är ju ett bättre alternativ än godis iaf! Man ska fokusera på de positiva, eller hur var det..?

Börjar smida mycke planer i huvudet, tror nog att allt kommer lösa sig i slutändan.

Imorgon har jag lite och stå i innan jag börjar jobba. Ska hinna ner till systemet, hem till mamma och hämta kläder mm, åka till polishuset och beställa nytt pass (Ja, för jag ska ju till Krakow den 18:e ;)) Och sen hinna förbereda mig för jobb kl 14.45.. Sen efter jobbet blir det maaassor av viin med trevligt sällskap, för vet ni vad?
Jag är LEDIG dagen efter! Det var faktiskt längesen jag festade och inte jobbade dagen efter. Så, på lördag kan jag ligga bakfull huuur länge jag vill! Gött, så jävla gött!

Ska börja bli mer ekologisk också, börja med ekologiska hemmagjorda ansiktsmasker och rengöring. Tror starkt på det. En uppdatering av resultatet kommer att komma :)

Sen en underbar sak som hände mig i veckan;



Första gången jag fått "blombud", extremt uppskattat!! Tack säger jag till en supergooo kille :)
 
Over and out / Bellsi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0