Internetshopping

Har internetshoppat som en gaalning på Bodystore. Men köpte äntligen kokosnötsolja som jag har tjatat om att jag ska göra. Tydligen ska kokosnötsolja vara superbra för huden. Ett ekologiskt och naturligt sätt att få huden och må bra :)

Egentligen är ju oljan till för matlagning, så det kommer kännas skumt och smörja in sig med den. MEN, jag prövar! Det har ju fått bra rekommendationer så :)

Lite andra grejer jag köpte var;

- Yogi Té, detox (ett té som innehåller en kombination av örter och kryddor, som i århundraden har använts i både Indien och Kina på grund av sina renande egenskaper)

- Bodystore Yogamatta + väska.


- Johannesört té (Lugnande té som dämpar oro, ångest m.m)


- Vetekudde (den lingröna)



- Abilicia JumpUp hopprep


- Abilicia Elmassager



Japp! Nu ska jag börja hoppa hopprep och träna Yoga, börja må bra i kroppen helt enkelt! 

Nu ska jag snart iväg och jobba natt, längtar till onsdag då jag är heelt ledig. Lite nervös inför Tisdag dock.. Vet inte varför, behöver ju egentligen inte vara nervös men.. det är jag ändå.

Aja, det löser sig :)

Over and out/ B 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0