Shoppingfeber

Klockan är halv ett på natten, och jag datanördar mig. Gått ett tag nu sen jag uppdaterade, men what the heck! Har varit några fysiskt smärtfulla dagar, så har bara legat i sängen och väntat ut smärtan. Och sakta men säkert började lite ljus sippra in i ögonvrån, och nu mår jag relativt bra!

Jag har shoppat som en riktig gris idag, 2000 kr försvann, bara sådär. Fast gjorde ändå ett fynd om man tittar på det stora hela;

3 par skor
1 par örhängen
1 tjocktröja
3 klänningar
1 (super söt) blus
3 par linnen
1 skärp
1 klockring
3 par mjukisskjorts
1 par vanliga skjorts

:) tror det kan vara något mer jag glömt.. Men jag är väldigt nöjd med mina köp iaf! Bara att rensa garderoben lite och ge plats, bort med det gamla och in med det nya! (; 
Imorgon ska vi fira pappa som fyllde år i onsdags. Har precis slagit in hans present, blir spännande och se vad han tycker. Det är ju lite annorlunda men mycket roligare än typ ett presentkort på kläder som är så vanligt att man ger..

Men livet känns bra nu, det händer att man vajar till ibland men det är bara för nån sekund sen står man stadigare igen. Jag ser möjligheter, och jag är nöjd med där jag är just nu. Det är härligt, jag njuter! 

Tack Mamma för din värme under dom här dagarna! Inte utan dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0