Böh!

Åh, kan inte tiden gå fortare! Vill bara att den här veckan ska vara över och att allt gick enligt mina planer. Då ska jag inte tjata nå mer, då är jag nöjd. Sista jobbpasset nu innan torsdag och det känns en aning.. hmm segt! Den här natten kommer bli lång. Jag är så uttråkad också, allt som ska göras kan endast göras nu på onsdag, för det är då bl.a. löningen kommer. Och listan börjar bli lång nu;

1. Fixa morsdagpresent
2. Fixa pappas födelsedagspresent
3. Köpa mediciner till torsdag
4. Ringa några viktiga samtal
5. Föra över pengar till syster
6. Betala räkningar
7. Förbereda inför morgondagen

Hm.. Har säkert glömt hälften. Har en liten nervig/orolig känska i magen att allt inte ska gå som jag tänkt.. 

Det är galet va mycke tankar som far omkring, och jag blir gaaalen!

/B 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0