Ooh you light up my life!

Sitter just i detta nu hos Pillan i hennes soffa, och har en alldeles bedårande Angelica sovandes bredvid. Hon är så söt med sina tunga andetag (; Kan inte riktigt fatta att det snart är dags, bara en vecka kvar. Och vet ni vad? Jag kommer ha min bästa vän med mig igenom hela förloppet, för hon ska nämligen göra samma sak som jag, på samma dag och samma ställe, men inte på samma klockslag för det hade vart lite krångligt (; Men tycker det är så häftigt, vi pratade om att vi skulle göra det här för flera år sen, men det blev aldrig av. Och nu, nu ska vi göra det, tillsammans! Iihh, längtar! Endast 6 dagar kvar.

Idag ska jag och bästa vännen ha lite tjejmys, vi kör på lite ansiktsmask, peeling, fixa naglar m.m till en chickflickfilm ;) Fast först ska vi gå i gånsta och bränna lite :p

Ne, nu vaknade sömntutan här och hon är hungrig! :)

/B 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0